Tuesday, April 28, 2009

Omelette!

betol ke aku eja omelet tuh? men bantai jer..xde la..saje nak citer nih..mase aku antar rumate aku yg terchenta balek ke kampung beliau, smpt la aku membeli sandwich kat dunkin donut tok dijadikan brekpes aku..mase org tu ngah wat sandwich aku, ade la aku tgk mamat ni wat omelet telor dgn simple sekali..maybe korang da tau kot care ni, tp aku x..kekdahnyer, die kacau telor ayam tu mcm bese dalam mangkok..n then letak tah pape la..mende2 nak dijadikan sedap la..tu pun nak ckp ke? haha! pastu la kan, die masukkan la ke microwave..lalu diletakkan mase selama 40 saat untuk di masak..bile je microwave tu berbunyik n omelet tu dikuarkan, hasilnye sgt la memeranjatkan! jadik korang omelete tuh..masak dgn jayanyer..hahaha! kagum jap aku..xtau leh masuk telur cmtu jer tanpa gune minyak at all..sehat korang! cube la yer pasni! tp jgn amalkan mkn telur selalu! hikss...daaa~

2 comments:

  1. satu l je yang.
    pami, nnt da duk upm leh aku rs omelette pami yg ko wat dr umah
    x gitu?!
    ahaks.

    ReplyDelete
  2. ehehe..
    gitu la kan..
    nnt aku wat k omelette tok ko..
    hiksss

    ReplyDelete